NEF

NEF - Néztem Egy Filmet

NEF - Néztem Egy Filmet

Ilyen utoljára a Stalone ROCKY - CREED 2 (Film Kritika)

2019. január 10. - NEFNéztem Egy Filmet

 

A Creed cselekménye egy újjászületés történetet mutat be. A történetszálakat a Creed útjában álló jelenségek adják ki:

1-es történetszáll: Creednek össze kell egyeztetnie a családját és a karrierjét

2-es száll: Creednek rendet kell tennie önmagában:

3-as száll: Creed-nek meg kel ltanulnia újra együtt működnie Rockyval.

4-es mindent kiváltó és átölelő fő száll: Creed-nek le kell győznie kihívóját, Viktort.

A 4 főszállat a Creed 2-ben eléggé különbontva helyezték el. Először egy általános Box filmet látunk összesűrítve, amiben megkapjuk a film alap helyzetét. Utána egy nagy adag CREED lélektani dráma szakaszt kapunk. Majd a végén egy újabb Rocky-Box film sűrítmény szakasszal zárunk. A három szakaszt különösen a tempó különbség az, ami elkülöníti egymástól.

Az első szakasz: jó ritmusú.

Második szakasz vissza lassuló, ami nem lenne probléma, de nem gyorsuló, csak lappangó.

Harmadik szakasz: Gyorsuló.

Egy filmben a lassú részek, mindig az érzelem elmélyülését segítik elő a nézőben. A gyorsabb részek pedig már az átélt és megismert érzelmekből fakadó tettek következményeit mutatják.

A Creed 2 nagy részben lassú, így kifejezetten mély érzésűnek mutatja magát és tele van vívódással, de ha feltesszük azt a kérdést, hogy na akkor mi is volt itt a kulcsérzelem…? akkor mégsem tudunk egy határozott kulcsérzelmet megnevezni.

Először is a 4 történetszálat midnenképpen párhuzamosan sokkal aktívabban működtettem volna. Több apróbb megoldásra váró konfliktussal nem engedtem volna, hogy a film nagy része az érzelmi vívódás legyen csupán.

A megüresedett, felszabadult időben - amit a vívódással húztak ki itt - Én  nagyobb hangsúlyt fektettem volna a Creed felkészülésére. Több olyan edzési elemet tettem volna bele, amit később a meccs során a nézők is felismerhetnek, mint  például a traktor gumiba tett lábbal való bokszolás, ami később a ringben igen hasznossá vált.

Illetve ennél is jobban szerethetővé tettem volna az kihívó Orosz Viktor karakterét, már korábban a film során, hogy a küzdelem során a veszteség és a nyereség még súlyosabbá válhasson.

 

NEF élménymutató:  75% ( >> FILMES LISTA IDE KATTINTVA << )
mafab.hu adatlapitt.

 

 

 Írd meg kommentben, szerinted mi a kulcs érzelme ennek a filmnek? 

A bejegyzés trackback címe:

https://neztemegyfilmet.blog.hu/api/trackback/id/tr6614553856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása